با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
روانشناسی اجتماعی
تاثیر ایجاد اعتبار به روش برچسب زنی بر میزان همنوایی حافظه دیداری

سهیلا سهرابی؛ جواد صالحی؛ طاهره الهی

دوره 11، شماره 22 ، آذر 1401

https://doi.org/10.30473/sc.2024.69254.2918

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تعیین تاثیر ایجاد اعتباربرای شریک به روش برچسب زنی بر میزان همنواییحافظه دیداری بود. در این پژوهش میزان همنواییحافظه بازشناسی 64 شرکت کننده بر اساس طرح«پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل» بررسی شد.ابتدا در مرحله ی پیش آزمون سطح واقعی عملکردانفرادی حافظه بازشناسی دیداری شرکت کنندگان بااستفاده از سیستم بینالمللی ...  بیشتر